środa, 25 czerwca 2014

Donatan i Cleo !

Witam!
Nie ma osoby w Polsce, która by nie słyszała piosenki "My Słowinie" i jej przeróbek. Jestem pewien, że nie ma takiej osoby. Osobiście to ta piosenka mnie się podobała. Banalna nuta, banalny tekst, bez przesłania. Takie piosenki lubię. Przyznaje się. Mnie trudno zadowolić, bo jestem perfekcjonistą. Kocham niebanalną sztukę, niezwykłe, piękne rzeczy. Nie muszą one być luksusowe, ja bardzo lubię styl ten starszy styl. Stare rzeczy mają swoją duszę, a nie są drogie. Nie zawsze. Nieważne dziś o Donatanie.
Wracają do "My Słowianie" to piosenka była spoko. Piosenki dla mnie nie muszą być wyższej półki, lubię banalne piosenki. Każda piosenka nie usatysfakcjonuje. Gdy usłyszałem "My Słowianie" po angielsku to sobie pomyślałem nawet spoko. Nie przypadło mi do gustu. Potem była 3 wersja "My Słowianie" też po angielsku. Tym razem w ogóle mnie się nie podobała, bo zabrali jej od pierwowzoru wszystko to co mi się podobało i jedyne to co zapamiętałem to (przepraszam za wyrażanie) majtanie dupami.
Donatan wydając 3 wersje "My Słowianie" pokazał tylko to, że nie ma umiaru w kwestii pieniężnej. Okazało się, że "My Słowienie" stało sie hitem to chciał wycisnąć z tej piosenki jak najwięcej kasy. A to już nie jest fajne.
W końcu Donatan wydał razem z Cleo nową piosenkę "Cicha woda". Wystąpił tam również jakiś Sitek czy coś takiego. Piosenka wpada w ucho. Mam ją na playliście w telefonie, ale unikam jej ja ognia. Zupełnie mnie się to nie podoba. W ogóle nic do siebie nie pasuje. Wszystko zostało wybrane przypadkowo i wydaje mnie się, że piosenka ta została zrobiona na szybko, żeby ich sukces zbytnio nie zmalał. Jak widać po samym serwisie YT. Sukces się nie powtórzył i tak na marginesie wydaje mnie się, że to jednorazowy sukces.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.