czwartek, 21 sierpnia 2014

[LifeStyle] Moi ulubieni YouTuberzy

Hejka..
Byli ulubieni blogerzy, teraz czas na Ytuberów :) Mam ich dość sporo, ponieważ bardzo lubię oglądać filmy na YT. Niektóre osoby kształtują mój charakter. Wiadomo niektórzy bardziej, inni mniej. Teraz już dużo mnie, ale 2 lata temu YT miał duży wpływ na moje życie. W tedy w sumie zacząłem bardziej oglądać na nim filmy. Mam grupkę (no dość sporą). Grupę osób, które oglądam. Czasem zmieniam. Nie powiem, że to jest mój ulubiony team i on się nie mieni. Zmienia on się dość często. Subuję inny, a unsubuję jeszcze innych, ale mam kilku ytuberów, których oglądam już dość długo. Prawie od początku mojej przygody i raczej pozostanę z nimi do końca :) To raczej tyle :) Teraz wam ich przedstawię.

Banchee - Kiedyś SzalonaZuzia, a teraz Banchee. Prowadzi ona swój "program". Często robi różne parodie, TAGi i inne.

Blogodynka- Prowadzi również kanał z grami (Karolina"MissKremówka"Wilanowska). To też kanał vlogowy.  Robi różne Tagi, "Blogodynka na dziś" i wprowadziła nowy temat o kotach.

BunnyKouTV - Kanał typowo o grach. Bunny nagrywa różne gry. Raczej takie mało znane. Jest zabawną postacią. Bardzo uroczą. Robi też swoje covery, które są genialne.

KinaCzewa - Kanał też o grach. Kanał bardzo aktywny. Zdecydowanie najbardziej aktywny ze wszystkich jakie oglądam. Prawie codziennie są nowe filmy, często są live. Jest z nią kantakt prawie, żę cały czas. Dużo informacji (o niej) jest na fb. Co robi, dlaczego nie ma odc itp.

Klaudia Klara- Dziewczyna mówi o różnych rzeczach, robi śmieszne parodie. Jest mało aktywna. Szkoda, ale można ją spotkać na kafeteria.tv. Ma tam swój własny program.

Lekko Stronniczy - Kanał prowadzony przez 2 osoby. Włodek Markowicz i Karol Paciorek (mam nadzieję, że nie pomyliłem się ;P) Robią swój program. Od pon-pt są odc o 18. Mówią o różnych rzeczach i prawie cały czas się śmieją :D

Magdalena Maria Monika - Czyli królowa minecrafta :D Kanał z grami. Lubię bardzo ten kanał. Oglądam już ją długo. Był to mój pierwszy kanał jaki zacząłem oglądać "na serio"

Mloteczka - Kanał niestety nieaktywny. Oficjalnie on działa, ale autorka raczej o niego nie dba, ale jest z nią kontakt u KinaCzewa na live.

Mówiąc Inaczej - Kanał poświęcony na naukę języka polskiego w fajny sposób. Kanał ten świętuje już rok. pochwalę się, że śledzę kanał Pauliny od 1 odc. :)

Olsikowa - Dziewczyna robi różne, ale to przeróżne filmy. Są to vlogi, ale też filmy o rysowaniu. Dziewczyna jest bardzo pozytywnie nastawioną, a uśmiech nie schodzi jej z ust :)

Olsikvlog - to 2 kanał tej dziewczyny. Tam zamieszczane są typowe Daily Vlogi :D

Polimaty - Program tak naprawdę edukacyjny. Prowadzi go Radek Kotarki. Przedstawia on różne (nieznane fakty) w fajny sposób.

SSarusska - Kanał chyba urodowy. Bardziej bym powiedział lifestylowy. To najlepsze określenie. Prowadzony jest przez dziewczynę mieszkającą w USA :D

TheKretka1 - Kanał też urodowo modowy. Kiedyś go bardziej lubiłem. Teraz już trochę mniej. Też prowadzony przez osobę mieszkającą w USA

VlogMateusz - Czyli pozytywniepozytywni :D Chłopak robi fajne filmy. Bardzo się rozwija. Robi to co kocha i tyle.

Wizzu Wizualnie - Kanał vlogowy. Prowadzi go fajny chłopak (w zasadzie mężczyzna). Bardzo fajnie operuje głosem. Też staram się nauczyć tak kontrolować swój głos :D

Więcej Książków - Kanał o książkach. I tyle xd

Mam nadzieję, że was nie zanudziłem. Już nie mam siły pisać D: Mam nadzieję, że wam się podobało Xd I tyle <3

!![Ogłoszenia parafialne]!!
Ogłoszenie tym razem jest naprawdę ważne. Chodzi o bloga. Nie chciałem robić wielkiego wpisu "End" czy "To już jest koniec", bo to nie ma sensu. Nie wiem czy nadal prowadzić tego bloga. Były już 3 wielkie reformy. Żadna nie przyniosła oczekiwanych skutków. Wiem w czym jest problem i tego problemu już nie da rady zlikwidować. Jeśli chcecie wpisy dajcie znać będę pisał. Jeśli nie trudno :C Pogodzę się z tym, ale i tak wiem, że nie dam prowadzić tego bloga za długo...

2 komentarze :

  1. świetnie piszesz :) obserwuje i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam większość kanałów, które podałeś. :))
    Jeśli blogowanie sprawia Ci radość, to rób to dalej.
    Moim zdaniem piszesz świetne notki, które naprawdę są interesujące.
    Pamiętaj, że w życiu powinno się robić to co się kocha, bez względu na to czy przynosi efekty szybko czy powoli, bo zawsze przynosi, nie ma co patrzeć się na innych. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.