czwartek, 7 sierpnia 2014

Nowy (lepszy) początek!

Cześć. Witam was bardzo serdecznie.
Może zacznę od wyjaśnień. Na blogu nie pisałem ok. 3 tygodnie. Z jakiej przyczyny? Nie wiem. Szczerze to nie pamiętam. Prawdopodobnie to przez dezorganizację w organizacji. Czyli.. postanowiłem sobie, że będę pisał w poniedziałki, środy i w piątki - to jest organizacją, a dezorganizacją jest to, że z góry nie planowałem sobie, jakie będą wpisy. Niejednokrotnie pisałem o 22, o 23, o 21, aby zdążyć przed godziną 00. Przygnębiła mnie również trochę ta rutyna. W te 3 dni musi być post i tyle. Przez to blogowanie stało się pracą i przymusem, a nie przyjemnością. Trudno. Złe dobrego początki.

 Zastanawiałem się nad nowym blogiem, ale dziś rano uświadomiłem sobie, że:
-Nowy blog byłby podobny do starego,
 -Nie chce mi się wymyślać nowej nazwy, w której znajdowałoby się słowo 'Kisho',
 -Ten blog jest już tak 'wyposzczony', że i tak już tu nikt nie zagląda. Więc mogę zacząć od początku. I dlatego wróciłem tutaj.

Blog będzie podobny, ale trochę inny. Większość rzeczy dowiecie się w ciągu blogowania. Na tę chwilę mogę was zapewnić, że:
-Wpisy będą pojawiać się nieregularnie. To pozwoli mi na większą swobodę i będę mógł pisać, wtedy gdy mam na to ochotę i zapewni mi to, że będę mógł odpocząć od bloga. Wpisy ukazywać się będą max. 1 raz na dzień, min. 1 raz na tydzień.
 -Będą wprowadzone pewne serie, ale o nich dowiecie się w jakiejś zakładce. Mam nowy aparat więc chcę pokazywać wam swoje zdj., chcę nadal robić recenzję książek.filmów i innych. Może pojawią się moje przemyślenie. Chcę również wprowadzić więcej mojego życia, ale wszystko dokładniej opisane będzie w zakładce.
-Bloga chcę rozwijać. Mam nadzieję, że mi się to uda. Planuję wprowadzić stronę fb. do kilku tygodni (może do 2 zobaczę), tumblr'a też za kilka tygodni, instagrama, też za jakiś czas. No i coś wielkiego kanał na yt, Ale to za długi czas. Wszystko po kolei. Zobaczy się, co będzie.

Miałem wam pisać trochę więcej, ale to bezsensu.
Ja postaram się dziś bloga technicznie uzupełnić (zakładki itp.)a jutro na 100 pro. będzie wpis. Muszę się zastanowić, o czym xd.

//Kisho

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.