sobota, 9 sierpnia 2014

[TAG] - TMI TAG ( too much information )

Hej!
Mówiłem wam, że na blogu pojawi się coś takiego jak [TAG]. Większość z was pewnie kojarzy xd sam nie wiem jak to definiować. Sami zobaczycie ;) Wybrałem ten tag, ponieważ zbyt wiele o mnie nie wiecie, a strona "O mnie" nie jest zbyt obszerna ^^""
Pytania: 
1.Co masz na sobie ?
Piżamę ^^" No co są wakacje !

2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
Raczej ... na pewno NIE! Znaczy w moim wieku trudno mówić o miłości i bardzo mnie denerwuje jeśli ludzie w moim wieku (lub młodsi -,-"") mówią, że są zakochani. Moim zdaniem to zauroczenie.

3. Czy kiedykolwiek miałeś straszne zerwanie ?
Nie

4. Ile masz wzrostu ?
Nie wiem. Jestem dość niski

5. Ile ważysz ?
Ahh... powiem wam jak schudnę xd

6. Jakieś tatuaże ?
Nie, ale chciałbym. 

7. Jakiś piercing ?
Nie

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) która lubisz?
Marcin Prokop i Dorota Wellman (z DDTvn), ale po za tym nimi to nie mam.

9. Ulubiony program (serial)?
Ja ogólnie lubię wszystko to co leci w telewizji. Ale tak szczególnie to:
•Rozmowy w Toku•Top Model•Project Runway•Ukryta Prawda•Na Wspólnej•Sama Słodycz• etc.
  
10. Ulubione zespoły ?
Niee.. na serio xd

11. Coś, czego Ci brakuje? 
Szczerze to brakuje mi spokoju (w moim życiu ciągle jest zamieszanie) i osoby, której mógłbym się wyżalić.

12. Ulubiona piosenka ?
Moje ulubione piosenki ciągle się zmieniają xd 

13. Ile masz lat ?
Mam 15 lat ♥ Rocznik 99

14. Znak zodiaku ?
Waga ♥

15. Czego szukasz u partnera ?
Niczego, bo takiej osoby nie szukam.

16. Ulubiony Cytat ?
"Nadzieja umiera ostatnia" 

17. Ulubiony aktor ?
Nie mam.

18. Ulubiony kolor ?
Chyba wszystkie odcienie niebieskiego i inne ładne kolory xd

19. Głośna muzyka czy cicha ?
Cicha

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Nigdzie xd Gdzie mam iść?

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
10-15 min

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
Ubranie/umycie do 10 minut MAX, a zjedzenie śniadania to z 3 razy dłużej xd

23. Biłeś się kiedyś z kimś ?
Raczej nie. Nie na poważnie

24: TURN ON. Co Cię kreci, co Ci się podoba u dziewczyn?
Nie wiem. xd

25. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u dziewczyn?
Nie cierpie jak dziewczyny (i ogólnie ludzie) niszczą sobie życie w wieku nastoletnim. Palą, ćpają, a resztę sobie dodajcie. Nie mam nic do stylu chłopczycy, ale do zachowania jak najbardziej

26. powód dla którego założyłeś bloga ?
Nie wiem po prostu czułem wewnętrzną potrzebę blogowania ^^

27. Czego się boisz?
Ja boję się wielu rzeczy (może ominę wszystkie najbanalniejsze takie jak pająki, ciemność etc i przejdę do innych). Boję się rzeczy na które nikt nie ma wpływu, tak zwane rzeczy "ponad naturalne". Czyli rzeczy związane z religią. Boję się, że będę słaby i nie dam sobie rady i boję się, że nie spełnię swoich marzeń.

28. Kiedy ostatnio płakałeś ?
Nie pamiętam 

29. Kiedy ostatnio powiedziałeś ze kogoś kochasz? 
Dzisiaj albo wczoraj.

30. Co oznacza twoja nazwa bloga ?
Moja nazwa bloga składa się z 2 części z: Kisho i Nation.
Zacznę od Nation. Nation po ang. znaczy państwo/naród, a ja chciałem wygospodarować sobie kawałek "inetrnetów". A Kisho to japońskie imię. Kiedyś jak szukałem sobie nicku trafiłem na to imię. Utożsamiam się z tym imieniem i w tej formie możecie mnie znaleźć na innych portalach. (Przez to, że to jest imię czasem muszę używać zamiennika jest to Onokii. Sam wymyśliłem tę nazwę)

31. Ostatnia przeczytana książka ?
Kończę czytać "Demony: Pokusa". Zostało mi kilka stron więc zaliczę to do przeczytanych xd A jeśli tak nie wolno to chyba "Percy Jackson: Morze Potworów". Nazwa to chyba "Morze potworów", a Percy[..]i Bogowie Olimpijscy to nazwa serii, ale nie jestem pewien

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
"Demony: Pokusa", "Coco Chanel Sypiając z wrogiem" i jakąś książkę Martyny Wojciechowskiej.

33. Co ostatnio oglądałeś (serial TV)?
Powtórkę z "Project Runway"

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Siostra <3

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms ?
Miłość <3 Siostra 

36. Ulubiona potrawa?
Nie wiem. Lubię pierogi ruskie, spaghetti i sałatki.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Wiele . Takie wymarzone i raczej długo nie osiągalne to Japonia, inne kraje Azji (Indie etc.), Australia i różne kraje Europy. A takie już prawie realne to Ameryka. Być może pojadę tam w przyszłym roku. Ale też w przyszłości chciałbym zwiedzić stany. 

38. Ostatnie miejsce w którym byłeś ?
Za granicą: Węgry
W domu: to mój pokój
Poza domem: u babci

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Nikt

40.Ostatni raz kiedy pocałowałeś kogoś ?
Wczoraj (?) mamę ♥

41. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził ?
Nie wiem. Raczej nie było ostatnio takiej sytuacji.

42. Ulubiony smak słodki ?
Nie rozumiem ;//

43. Na Jakich instrumentach grasz ?
Na żadnym. Pewnie się w przyszłości też nie nauczę, ale chciałbym opanować pianino, gitarę i skrzypce.

44. Ulubiona część biżuterii ?
Nie mam xd

45 . Ostatni uprawiany sport ?
Nw.

46. Jaka piosenkę ostatni śpiewałeś?
Piosenkę jako piosenkę to Agata Dziarmagowska "Mogę wszystko, Nic nie muszę", ale to dawno, a ostatnio to  w reklamie Ikei leci jakaś fajna nuta ♫

47. Ulubiony teks na podryw ?
Nie mam ;__:
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nigdy xd

49. Z kim ostatnio przebywałeś w wolnym czasie? 
Siostra. Właśnie poszła xd zaraz przyjdzie ♥

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Każdy kto chce.
Ale szczególnie chcę, aby oni to zrobili:
http://izilleys.blogspot.com/
http://gabriel-data.blogspot.com/

Jeśli ktoś ma bloga i zrobił ten tag to możecie dać mi linka ;*


MAM NADZIEJĘ, ŻE WAM SIĘ PODOBAŁO <3

[Ogłoszenia parafialne]
*Zmieniłem trochę wygląd bloga. W porównaniu do kiedyś trochę się zmieniło. Niestety nie osiągnąłem tego czego chciałem ;// Zajęło mi to 2h, a to co zrobiłem powinienem zrobić w 5 min. 
*Jeśli w pytaniach zauważyliście błąd lub jeśli zamiast formy męskiej jest forma żeńska to przepraszam. Starłem się zredukować błędy :>

3 komentarze :

  1. Hejka ;)
    Wielkie dzięki za twoje miłe komentarze na moim blogu.
    Oczywiście odpowiem na TAG. Na wiele pytań odpowiedziałbym tak samo.
    Bardzo fajnie się czyta. ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię spaghetti :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na większość pytań odpowiedziałabym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.