piątek, 8 sierpnia 2014

[Life Style] Ulubione blogi

Cześć! Co tam u was słychać?
Chwilę się zastanawiałem o czym powinienem dzisiaj napisać. Dość długo się zastanawiałem, bo to tak jakby pierwszy wpis na odnowionym blogu. Nie wiem dlaczego postanowiłem opisać wam moje ulubione blogi, które czytam na bieżąco i które sprawdzam kilka razy dziennie.Kolejność jest obojętna bo wszystkie lubię jednakowo ^^

1. tutajwszyscyjestesmyszaleni.blogspot.com -
Jest to blog dziewczyny, która robi swoje filmy na YT (kiedyś jako SzalonaZuzia, teraz jako Banchee). Blog jest mocno związany z kanałem na YT, ale znajduje się tam dużo elementów z życia Zuzy. Raczej jeśli się nie ogląda filmików Banchee to ten blog może wydać się dziwny, bo ona nie jest szarą myszką.

2. blogodynka.pl -
Znowu osoba, która ma kanał na YT, a raczej dwa (Blogodynka i Karolina "MissKremówka" Wilanoska). Pierwszy jest to kanał vlogowy, który jest związany z kanałem, ale raczej go uzupełnia, ale pisze również o innych rzeczach. Głównie zajmuje się recenzowaniem książek i opisywaniem sytuacji wziętych z życia.

3. www.martapisze.pl -
Zupełnie nowe odkrycie. Czytam ten blog od niedawna, ale już go pokochałem. Marta pisze o życiu. Motywuje do działania, daje porządnego kopa w cztery litery, aby coś zrobić. Blog jest bardzo pozytywny.

4. gabriel-data.blogspot.com -
De facto jest to blog modowy, a ja blogów modowych z reguły nie czytam, ale nie jest to zwykły blog modowy. Prowadzi go chłopak. W blogu czasami pojawiają się elementy life-style.

[Ogłoszenia parafialne] 
* Dziś postaram się zrobić nowy wygląd bloga. Mam już przygotowane tło (możecie zobaczyć) i nagłówek (na razie na komputerze), ale chcę dodać jeszcze parę bajerów. Mam nadzieję, że mi się to uda ^^"
*Nie mam pojęcia czy robić dłuższe wpisy, czy może jednak nie. Dziś jest trochę krótki, bo nie wiem jak można rozwinąć ten temat, ale chyba następne wpisy będą dłuższe szczególnie recenzje.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.