środa, 16 lipca 2014

The Sims 4 Demo Stwórz Sima #2

Witajcie!
Dziś dokończę wcześniejszą notkę. Zdecydowałem, że rozdzielę to na 2 wpisy, ponieważ tamten post był długi, a ten będzie jeszcze dłuższy ;) Zaczynajmy
Po zakończeniu wybierania cech, musimy kliknąć na sima i w tedy. No właśnie zależy gdzie klikniemy. To jest trochę głupie/złe no nie do końca. Wszystko jest do nauczenia. Cały czas trzeba uważać gdzie kliknąć, bo np. ubieramy naszego sima to cały czas możemy go poprawiać. Jak klikniemy na głowę to pojawią nam się kółeczka. Każde koło prowadzi nas do czegoś innego: twarz, włosy, zarost (u mężczyzn), nakrycie głowy, dodatki, makijaż.
Twarz
Gdy klikniemy na kółeczko twarzy to pojawią nam się dodatkowe kółka, czyli twarz i karnacja ; detale skóry.
Twarz i karnacja
Tutaj mamy spory wybór twarzy. Każda twarz jest praktycznie inna i moim zdaniem należy wybrać uważnie twarz, bo ona jest podstawą do wyglądu naszego sima, ponieważ potem możemy tylko zmieniać tylko detale. Nawet jeśli wybierze się inny nos, usta czy cokolwiek twarz w pewnym stopniu będzie podobna do pierwowzoru. Mamy tu gotowe twarze i gotowe odcienie skóry i właśnie tu pierwszy raz zabrakło mu suwaka. Mamy gotowe odcienie skóry, a w 3 w pewnym stopniu mogliśmy mieć wyjątkowy odcień skóry. Tu niestety tego nie ma. Jest to do przeżycia, ale suwak, by się przydał.
Detale skóry
Tu nic nie zwykłego. Mamy piegi, pieprzyki, zmarszczki itp
Włosy
Mamy tu rozdzielenie na: krótkie, średnie i długie. Zaznaczę na samym początku, że jeśli ktoś jest na tyle inteligenty i mam zaplanowane mniej więcej stroje to może tu wybrać włosy do każdego kostiumu, a jeśli ktoś nie zauważył lub nie ma pojęcia jak będzie wyglądał jego sim to co strój będzie musiał niestety przeskakiwać z ubrania do włosów, z włosów do ubrania i to jest uciążliwe, bo nie mamy przycisku na włosy i ubrania tylko musimy klikać na sima.
Co do włosów to mam mieszane uczucia, bo jednocześnie mi się podobają i jednocześnie mi się nie podobają ;/ Podobają mnie się z powodu, że są przerysowane i nadają simom (być może i grze) takiego kreskówkowgo wyglądu, a nie podobają mnie się z powodu, że są wręcz plastikowe.
Zarost
O zaroście nic się za bardzo nie wypowiem. Jest spoko. Wtapia się w całą grę.
Nakrycie głowy
I tu mamy bardzo fajną rzecz. Mianowicie, nie ważne jaką wybraliśmy sobie fryzurę możemy dobrać do niej czapkę, kapelusz czy coś innego. W 3 części simsów mogliśmy mieć albo fajną fryzurę, albo czapkę. Tu możemy mieć obie rzeczy ;)
Nakrycie głowy dzieli się na: z rondem i na bejsbolówki
Dodatki
Dodatki hmm no dodatki to dodatki. Dzieli się na: kolczyki, okulary i naszyjniki.
Makijaż
Co dziwne makijaż jest u kobiet jak i u mężczyzn.
U kobiet dzieli się na: oczy, tusz do powiek, policzki, wargi. O samym makijażu to zbyt wiele nie powiem. Podoba mnie się jedynie to co bym zmienił to nazwy. Wargi (?) nie można napisać chociaż usta lub szminka? Tak samo z resztą.
U mężczyzn to oczy (?) i tusz do powiek (?)

I co ? tyle z tworzenia sima? bo kółeczka się skończyły. Dalej nic nie widać. O tuż nie. Nasze kochane EA tak wszystko solidnie pochowało, że musimy się domyślić gdzie co jest. Jeśli chcemy zmienić oczy musimy kliknąć na oczy sima, jeśli usta to na usta, jeśli brwi to na brwi. Musimy na wszystko klikać. Ja to bym wolał już mieć pierdyliart kółeczek niż domyślać się gdzie co jest. Powinniście sami wszystko solidnie wy klikać, bo wydaje mi się, że ja nawet połowy nie odkryłem xd Nie będę wszystkiego opisywać bo za długo by zeszło.
I powinienem tu zakończyć ;// niestety ... i chyba zakończę. Dodam jeszcze, że doszły mnie słuchy iż to demo ma być dostępne dla każdego. Nie wiem do końca co z czym się je, ale dam wam linka ;>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.