poniedziałek, 14 lipca 2014

The Sims 4 Demo Stwórz Sima

Witajcie!
Na samym początku powiem, że moje samopoczucie się polepszyło, choć chyba tylko dlatego, bo nie dopuszczam do siebie, że mojego kicacz (królika) już niema. Myślę, że tam sobie żyje w pokoju, który znajduje się bezpośrednio pod moim pokojem i jest mu tam dobrze. Myślałem, że jak już zakopię królika to te wspomnienia chociaż wygasną. Jednak nie. Ja też jestem osobą zamkniętą więc moja rodzina za bardzo nie wie co przeżywam. No nie ważne. Ostatnio miałem zepsuty internet nic nie działało po piątkowym wpisie, ale już jest ok. Niestety żadnego filmu nie obejrzałem. Czytałem książkę, ale tylko chwilę. Jakoś ostatnio mój organizm odrzuca książki. Wczoraj zastanawiałem się o czym będę pisał i na szczęście włączył się internet i dostałem od Origin Demo Stwórz Sima. Ja jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu, bo po prostu jestem simomaniakiem xd Kocham simsy, grałem w każdą część. Zacząwszy od 1 (byłem w tedy małym berbeciem i nic kompletnie nie pamiętam. Bardziej pamiętam jak moja siostra grała, ale oj tam ;3) w The sims2 już bardziej pamiętam. Chyba nawet rok lub 2 lata temu u kogoś grałem. Wszystko było bardzo ograniczone i kanciaste xd ale w dobrej grze nie liczy się grafika tylko rozgrywka. The Sims3 to moje ulubiona seria. Chyba dlatego, że samodzielnie w nią grałem (W TS2 pamiętam jeszcze pomoc siostry). No i w 3 było wszystko bardziej rozbudowane i pierwsze wrażenia to takie WOW! Jak usłyszałem, że wychodzi 4 to od razu powiedziałem "Nie! Nie kupuje!" nawet nie chciałem patrzeć na zapowiedzi. Po pewnym czasie trochę uległem. Po tym demo moje nastawienie się zmieniło. Jako simsomaniak pewnie kupię w dniu premiery (tak jak ts3). W demo zauważyłem sporo wad, ale i dużo plusów. Niestety nie mogę/umiem robić screenów (czy tam zdj czy co to jest) więc dam wam w koło różne zdj. i 2 filmy dzięki, którym zrozumiałem CAS. Raczej bez tych filmów nie wiedziałbym co i jak i moje robienie sima skończyło by się na wybraniu cech. Nawet imienia bym nie napisał ;//

Wszystko napisałem sobie na małej żółtej karteczce więc zaczynajmy!
Osobowość!
Na samym początku mamy małe okienko, w którym możemy wybrać wiek naszego sima. W demo możemy wybrać tylko młody dorosły. To dobrze, bo będziemy mieć większą niespodziankę w dniu premiery. Oprócz tego mamy opcje zmiany płci oraz tak jak w ts3 zmiany głosu. Dla mężczyzn to: klarowny, ciepły i oschły, oczywiście do tego suwaczek, aby wybrać częstotliwość. Dla kobiet to: słodki, melodyjny i śpiewny + suwaczek. Obok mamy coś nowego! Czyli styl chodzenia m.in dziarski, butny, głupawy i sprężysty. Myślę, że to jest coś fajnego, bo urozmaici trochę grę jak każdy będzie inaczej chodził. Choć jest to zbędne.
Aspiracje!
Pod okienkiem osobowości jest "zygzak" xd aspiracji i cech. Jeśli ktoś miał The sims 3 skok w przyszłość może kojarzyć te 6 kąty. Pierwszy 6-kąt jest do wybrania aspiracji. Coś takiego było w ts2 i ts3 (w ts3 było marzenie życiowe czy coś podobnego). Aspiracji jest 10, m.in natura, wiedza, fortuna, miłość. Po wybraniu aspiracji sim dostaje bonusową cechę np. natura - kolekcjoner, wiedza - szybko się uczy, fortuna - żyłka handlowa, miłość - uroczy/a. Każda aspiracja posiada (nw jak to nazwać) mini aspiracje np. natura -niezależny botanik - kustosz - wybitny wędkarz. Liczba mini aspiracji jest różna. Czasami to 3 czasami 2, a czasami 1, ale 1 najmniej. Każda aspiracja posiada swoją mniejszą kopię.
Cechy!
Obok okienka aspiracji jest 3 okienka na cechy. Moim zdaniem to stanowczo za mało, ponieważ nasz sim jest trochę ograniczony, a po za tym jest 4 zakładki. Zakładki to: emocjonalny, hobby, styl życia, towarzyski. Teraz właśnie policzyłem xd i jest 35 cech. To nawet sporo. Cechy są różne. Jest sporo z 3 i z dodatków z 3, ale jest sporo nowych.
Grafika!
Zanim przejdę do robienia sima powiem coś o grafice. Ogólnie grafika teraz mi się podoba. Wcześniej dla mnie była zbyt tak jakby z plasteliny czy z modeliny, ale chyba trochę to poprawili. Są ładne rysunki do wszystkiego. Animacje się nie zacinają, a części ciała nie wchodzą w siebie, a było to widoczne w 3 części. Ogólnie wszystko ok. Menu jest nie przejrzyste. Wszystko jest ukryte i gdybym nie oglądał żadnych filmów z tego deama moje tworzenie sima skończyło by się na wybraniu cech. Nie podobają mi się te 6-kąty z ts3 skok w przyszłość. Nie pasują do niczego. Moim zdaniem powinny być zamienione na koła. Mam nadzieję, że okienko, które mamy na starcie ( głos, wiek itp.) będzie powiększone i dodadzą tam np. ulubione jedzenie, znak zodiaku czy coś takiego. To było w 3 części i być powinno w 4. Również nazwa sima jest za bardzo schowana. W lewym, górnym rogu jest napisane "Witaj, jestem..." i tam należy kliknąć, aby nazwać. sima. Raczej do tego ogólnego menu to tyle. Później zajmę się tym bardziej szczegółowym.

W tym wpisie to tyle. W następnym zajmę się robieniem sima oraz ubieraniem go. W następnym i chyba ostatnim poście dodam wam filmy, z którym uczyłem się korzystać z samego CAS.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.