poniedziałek, 7 lipca 2014

Zmiany, zmiany, zmiany!

Witam!
Jak już widać po tytule zmiany na blogu będą, a raczej już są ;> Wydaje mi się, że to najodpowiedniejszy moment, ponieważ blog nie ma zbyt wielu czytelników. Ale, że o co chodzi? Konkretnie. Seria recenzji, która jest w piątki przejmie cały blog. Zaczynając pisać nie chciałem prowadzić takiego bloga, ale po napisaniu kilku recenzji myślę, że taka metoda najbardziej mi odpowiada i przynosi mi dużo radości. A kto wie może i czytelników będzie więcej :). Będę starał się pisać o różnych książkach, filmach, serialach. Może i pojawią się gry (planszowe i komputerowe). Być może w okresie wakacyjnym będą specjalne notki właśnie z tego miejsca w, którym będę, ale na tych wakacjach raczej nic dłuższego się nie szykuje, ale za to za rok szykują mnie się bardzo wyjątkowe wakacje, ale o tym dowiedzie cię za rok. Rozpiska będzie taka sama czyli notki pojawiać się będą w poniedziałki, środy i piątki. Zastanawiam się nad specjalnymi notkami w piątki, np. ostatnio były recenzje, ale raczej nic nie wymyślę.
Do tego szykuje się kolejna zmiana. Konkretnie w ostatni piątek miesiąca będzie notka o tym co się zmieniło na blogu, co u mnie. Czy szykują się zmiany.
Raczej tyle. Mam nadzieję, że nie będziecie mieć nic przeciwko zmianom. :)
Jak wam mijają wakacje, bo raczej u mnie to bardzo szybko. W sumie cały dzień jest jasno o nie zdaję sobie sprawy, która godzina xd Myślałem, że 13 a tu 18 ^^

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.