piątek, 20 czerwca 2014

Przegrać na starcie?

Witam!
Tak naprawdę miałem pisać o czymś zupełnie innym, ale działam pod wpływem impulsu. W sumie to większość ważnych decyzji podejmuję pod wpływem impulsu ;p Nie wiem, czy to dobrze, czy źle, ale żyje i miewam :D
Do rzeczy. Na pewno znacie jakieś osoby, które na starcie zniszczyły życie. Ja też. Często się zastanawiam, dlaczego tak robią, bo znam takie osoby, które pochodzą z rodzin patologicznych, z rodzin bardzo bogatych i z rodzin zwykłego "Kowalskiego" i wszystkie te osoby postępują tak samo. Zaczyna się od nieodpowiedniego towarzystwa, następnie imprezy i alkohol, pod koniec narkotyki i ... i albo się zmieniają, albo całkowicie się zatracą, ale to też nie musi dotyczyć tylko młodzieży, zdarza się, że osoba, która ma już rodzinę i poukładane życie tak samo postępuje, ale teraz zajmę się młodzieżą.
Moim zdaniem najgorzej jest, gdy takie dziecko nie przechodzi do następnej klasy, bo wtedy już praktycznie nie ma ratunku. Ma już całe życie za sobą. Nie będzie mieć godnego życia na, które każdy zasługuje. Niezależnie od zdrowia, niezależnie od stanu materialnego. Każdy zasługuje na godne życie i nie można nigdy, nawet gdy jest na straconej pozycji !
Tylko ja nigdy nie mogę jakoś sobie wyobrazić, dlaczego tak postępują. Rozumiem, że mogą mieć problemy, ale każdy ma problemy. Ja też i to nie takiej kategorii np. rozbiłem talerz czy zepsułem telefon tylko poważne problemy i jakoś sobie radzę. Cały czas sobie jakoś radzę być może dlatego, że mam marzenie i do niego dążę. Może to pomaga? Nie wiem ... .
A przy okazji. Zauważyliście taką tendencje, że ostatnio dziewczyny częściej się buntują niż chłopcy? Teraz dziewczęta są wulgarne, niewychowane i bezczelnie. Może zawsze tak było, tylko ja tego nie zauważałem. Koniecznie napiszcie w kom :D

A zapomniałem i nie chce mnie się gdzieś tego wtrącać. Najbardziej mnie martwi, gdy dzieci (tak naprawdę dzieci, bo gdy nawet mają ponad 18 i coś takiego robią to mentalnie nie są dorośli), gdy dzieci zaczynają interesować się "religią" i czytają takie rzeczy jak biblia szatana, czy zaczynają się bawić w wywoływanie duchów. AA i zawsze w okresie buntu tak okropnie się szpecą. Wepchają sobie tych kolczyków ile się da. Masakra dobra ok lecę :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.